عنوان دوره/کارگاه مناقصات بین المللی

1.    اهداف:

1.1.                  توسعه توان صادراتی بنگاه های ایرانی در بخش های خدمات، فناوری اطلاعات، صنایع و شرکت های دانش بنیان

1.2.                  آشنائی مخاطبین با مفهوم، تعریف، سهم و فرایندهای مناقصات در تجارت بین الملل

1.3.                  توسعه علاقمندی مخاطبین برای ورود به بازار مناقصات 

2.    مخاطبین:

2.1.                  مدیران، کارشناسان بازرگانی و بازاریابی بنگاه های خدماتی (بزرگ،کوچک و متوسط)

2.2.                  مدیران، کارشناسان بازرگانی و بازاریابی بنگاه های صنعتی

2.3.                  مدیران و کارشناسان سازمان های حمایتی صادرات

3.    سرفصل ها:

3.1.                  اهمیت مناقصات بین الملل

3.2.                  تعریف مناقصات بین الملل و طبقه بندی انواع آن

3.3.                  آمادگی اوّلیه برای حضور در مناقصات بین الملل

3.4.                  دسترسی به اطلاعات مناقصات بین الملل

3.5.                  نحوه تهیه اسناد مناقصات بین الملل

3.6.                  نحوه مطالعه اسناد مناقصات بین الملل

3.7.                  تکمیل اسناد و تهیه «پیشنهاده Proposal»

3.8.                  ابهام و رفع ابهام در مناقصات بین الملل

3.9.                  تضامین مناقصات بین الملل، انواع آنها و نحوه تامین آنها

3.10.              جلسات «پیش مناقصه» ، «حین مناقصه» و «بازبینی محلی»

3.11.              ارسال و تسلیم اسناد

3.12.           اقدامات پس از برنده شدن