تهران، تهران، بزرگراه شهید چمران، بهشتی، بین مدرس و امام خمینی (محلهی نمایشگاه بین المللی)
1. اهداف:
1.1. توسعه توان صادراتی بنگاه های ایرانی در بخش های خدمات، فناوری اطلاعات، صنایع و شرکت های دانش بنیان
1.2. آشنائی مخاطبین با مفهوم، تعریف، سهم و فرایندهای صادرات خدمات در تجارت بین الملل
1.3. توسعه علاقمندی مخاطبین برای ورود به صادرات خدمات
2. مخاطبین:
2.1. مدیران، کارشناسان بازرگانی و بازاریابی بنگاه های خدماتی (بزرگ،کوچک و متوسط)
2.2. مدیران، کارشناسان بازرگانی و بازاریابی بنگاه های صنعتی
2.3. مدیران و کارشناسان سازمان های حمایتی صادرات
3. سرفصل ها:
3.1. مفهوم و تعریف صادرات خدمات
3.2. سهم خدمات در تجارت بین الملل و صادرات ایران
3.3. معرفی نمونه برنامه های بعضی کشورها (چین و کره جنوبی) برای توسعه صادرات خدمات
3.4. فضای بین المللی تجارت خدمات
3.4.1. سازمان های مهم بین المللی و نقش آنها
3.4.2. رویه ها و فرآیندها و عِرف های رایج
3.5. فرآیندهای کلّی صادرات خدمات
3.6. سازمان های داخلی ناظر برصادرات خدمات و حمایت های ایشان